Συχνές ερωτήσεις
Ε: Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
A: Οι παραγγελίες συνήθως υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός 24 ωρών από την παραλαβή τους εντός εργάσιμων ημερών, εκτός εάν δηλώνεται διαφορετικά στην περιγραφή του προϊόντος ή στο email επιβεβαίωσης.
Ε: Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία μου;
Α: Οι παραγγελίες εντός της ΕΕ συνήθως χρειάζονται 1-5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσουν μετά την αποστολή τους. Οι παραγγελίες εκτός της ΕΕ συνήθως χρειάζονται έως και 6 εργάσιμες ημέρες μετά την αποστολή τους. Ορισμένες φορές, οι διεθνείς παραγγελίες καθυστερούν στο τελωνείο με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο χρόνος άφιξής τους. Εάν χρειάζεστε μια ταχύτερη υπηρεσία παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Ε: Πόσο κοστίζει η αποστολή;
Α: Χρεώνουμε μια βασική τιμή 20 € (κανονική αποστολή) ή 30 € (ταχεία αποστολή) ανά παραγγελία.
Ε: Πώς θα στείλετε τα προϊόντα μου;
Α: Όλες οι τυπικές παραγγελίες κάτω των 50 κιλών αποστέλλονται με UPS ή TNT. Όλες οι αποστολές διαθέτουν τη δυνατότητα Track & Trace.
Ε: Μπορεί η παραγγελία μου να συλλεχθεί από τον δικό μου μεταφορέα;
Α: Ενδέχεται να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις όπου τα αγορασμένα προϊόντα μπορούν να παραληφθούν απευθείας από την αποθήκη μας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Ε: Θα λάβω ένα τιμολόγιο;
Α: Ναι, όλες οι παραγγελίες περιλαμβάνουν τιμολόγιο. Το τιμολόγιο θα σταλεί μαζί με τον αριθμό παρακολούθησης κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Για αντίτυπα τιμολογίων, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Ε: Είμαι εταιρεία εγγεγραμμένη σε μητρώα ΦΠΑ. Πρέπει να πληρώσω φόρο;
Α: Αν είστε εταιρεία εγγεγραμμένη σε μητρώα ΦΠΑ σε ένα κράτος μέλος της ΕΕ, απαλλάσσεστε από τον ΦΠΑ. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να δώσετε τον ΑΦΜ σας. Εναλλακτικά, η τεκμηρίωση του Φ.Π.Α. μπορεί να παρασχεθεί με την αγορά σας και να προσαρμοστεί με μη αυτόματο τρόπο. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την απαλλαγή από τον ΦΠΑ, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Ε: Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου σε διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη διεύθυνση χρέωσης;
Α: Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επιλέξετε μια εναλλακτική διεύθυνση. Αν το επιθυμείτε, παρακαλούμε να υποδείξετε τη διεύθυνση αποστολής που επιθυμείτε στην παραγγελία σας.
Ε: Έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν μου. Τι πρέπει να κάνω;
Α: Σε περίπτωση που το προϊόν σας παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα εντός της δεδομένης περιόδου εγγύησης, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Αφού ειδοποιηθούμε για το ελαττωματικό προϊόν σας, θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναν αριθμό έγκρισης επιστροφής προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) με οδηγίες αποστολής. Το παρόν έντυπο Α.Ε.Ε.Π πρέπει να επιστραφεί μαζί με τα προϊόντα και ο αριθμός Α.Ε.Ε.Π πρέπει να αναφέρεται στη συσκευασία των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων. Με την έγκριση της αίτησής σας, θα σταλεί ένα παρόμοιο (μη ελαττωματικό) προϊόν. Εάν δεν μπορούμε να προβούμε σε αντικατάσταση προϊόντος, σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.
Ε: Αγοράζω προϊόντα αξίας πάνω από 25.000 ευρώ το χρόνο. Μπορώ να συνάψω ειδική συμφωνία;
Α: Ναι, είμαστε στην ευχάριστη θέση να κανονίσουμε μια ειδική συμφωνία εκπτώσεων με εταιρικούς πελάτες που πραγματοποιούν αγορές άνω των 25.000,00 ευρώ τον χρόνο. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Ε: Ενδιαφέρομαι για πολλά προϊόντα της Kimbrer Computer. Μπορώ να λάβω προσφορά;
Α: Μπορούμε να ετοιμάσουμε ένα αίτημα προσφοράς για μεγάλες παραγγελίες. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ όπου προσπαθούμε να απαντήσουμε σε όλα τα αιτήματα εντός λίγων ωρών. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +45 72 440 277.
Ε: Αναζητώ ένα προϊόν που δεν είναι καταχωρημένο στο kimbrer.com. Μπορείτε να παρέχετε προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται στον ιστότοπο;
Α: Φυσικά! Στείλτε το ερώτημά σας εδώ και θα δούμε εάν μπορούμε να προμηθευτούμε το προϊόν σας στη σωστή τιμή. Προσθέτουμε συνεχώς νέα προϊόντα στον ιστότοπό μας. Γι' αυτό το λόγο, ελέγχετε συχνά την ιστοσελίδα μας για να βλέπετε την τρέχουσα προσφορά προϊόντων μας.